sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

JUHANNUS2013

huhhuh Yyteristä selvitty kotiin! Juhannus on aina ollu yks mun ehdottomista lempparijuhlista ja myös tä juhannus oli täys kymppi. Lähdettiin reissuun "onkohan Yyterissä nyt yhtään mitään" asenteella, mutta olihan siellä! Perjantai oli yks tän kesän parhaista illoista - oli ihana ilma ja koko ilta vierähtikin lähinnä upeella, isolla rannalla pitäessä hauskaa ja tutustuessa moniin uusiin ihmisiin. Kaikki tuntui olevan hyvin fiiliksin liikenteessä ja meininki oli ihanan rento ja kesänen.  Lauantaina kun herättiin, huomattiin sään olevan jälleen loistava ja lähdettiinkin viettämään päivää biitsille. Päivä vierähti älyttömän nopeesti auringonoton, hyvän seuran ja musiikin (en tosiaan ihmettelis vaikka jossulla on toinen... sois mun päässä koko loppuelämän) parissa. Yyterin ranta on ehkä hienoin, mitä Suomesta löytyy! Pian olikin jo lauantai-ilta, joka kului perjantaita rauhallisemmissa merkeissä, mutta hauskaa oli silti. Kuvia ei tullut pahemmin otettua, julkaisukelvotonta videomateriaalia senkin edestä. Kiitos parhaasta juhannuksesta kuuluu mun ihanille palikoille  
Nyt monen monta kokemusta rikkaampana kotona, tosin onnistuin taidokkaasti lukitsemaan itseni ja läppärin ulos. Hyvä mä. Tässä sitä sitten istuskellaan jo toista tuntia nurtsilla, ei aavistustakaan millon porukat saapuu. Noh, mä oon tyytyväinen niin kauan ku aurinko paistaa ja läppärissä riittää virtaa....



3 kommenttia:

  1. vähäks söpö toi vika kuva<333

    VastaaPoista
  2. oon valinnu sun blogin mun blogin TOP 5 blogeihin, onnee! :) Linkitin tohon alapuolelle sen postauksen, nii voit käyä kattoo!

    http://miiamaria.blogspot.fi/2013/06/top-5-blogit.html

    VastaaPoista